Якщо у Вас з`явилися питання щодо гарантійного та післягарантійного сервісного обслуговування устаткування торгових марок Phantom Power Equipment і Phantom Energy
Solutions, Ви маєте змогу оформити заявку за допомогою форми нижче. Наші фахівці зв`яжуться з Вами у найкоротший термін та будуть намагатись Вам допомогти.
Окрім своїх координат, вкажіть серійний номер устаткування.
В полі "Коментарі" вкажіть, будь ласка, суть питання. Якщо питання стосується підозри на несправність устаткування, вкажіть наступне:
- ознаки несправності
- обставини виникнення несправності (гроза, заливання водою, і т.п.)
- свідчення індикаторів устаткування (вхідна та вихідна напруга, режим роботи, рівень навантаження, рівень заряду АКБ, сервісні повідомлення, звукові сигнали).
- можливе відключення міської мережі беспосередньо напередодні виникнення несправності
- можливий ремонт електромережі беспосередньо напередодні виникнення несправності
- можливе співпадіння виникнення несправності з увімкненням окремих єлектроспоживачів, у тому числі, тих, що раніше не використовувались на даному об`єкті
Чим детальніше Ви заповните форму заявки, тим швидше ми зможемо Вам допомогти!